XAD - system do kompleksowej obsługi zamówień dla sieci sklepów detalicznych

Handel detaliczny to sfera działalności o wyjątkowo wysokim wskaźniku konkurencyjności. Optymalizacja jest tu kluczowym elementem biznesu. Najwyraźniej jest to widoczne w sektorze sieci detalicznych, gdzie nie sposób sprostać wymaganiom rynku bez najnowocześniejszych rozwiązań informatycznych. Jednym z takich rozwiązań jest dedykowany System XAD.

System XAD:

  • Przeznaczony dla sieci detalicznych
  • Umożliwia łatwe zarządzanie zamówieniami pomiędzy sklepami – Centralą – Magazynem Centralnym
  • Pozwala na kompleksową i optymalną obsługę łańcucha dostaw
  • Jest w pełni zintegrowany z programem PC Market firmy INSOFT
  • Posiada funkcje ciągłego śledzenia statusu każdego zamówienia
  • pozwala na obsługę cen zakupu zarówno z dostaw (z PC Market) jak i z programu zewnętrznego (import pliku CSV)
  • zapewnia tworzenie na podstawie zamówień skomasowanych dyspozycji wydań z Magazynu Centralnego dla poszczególnych sklepów sieci.

Funkcjonalności modułów

Realizacje

Skorzystaj z formularza kontaktowego

Napisz do nas

Dane osobowe podane w formularzu będą przetwarzane w celu obsługi Twojego zapytania, a ich Administratorem będzie spółka EX7 Sp. z o.o., z siedzibą w Skawinie, ul. Krakowska 87, 32-050. Szczegóły: polityka prywatności